IFish Fishing Forum banner

TRILOGY Krabbenvallen nu bij Newport ACE

11K views 61 replies 26 participants last post by  Spotted Owl  
#1 Ā·
De beruchte en vaak besproken Trilogy-krabbenvallen zijn nu bij Ace verkrijgbaar! Gemaakt in de VS en de favoriete krabbenvalfabrikant voor onze geliefde Newport Commercial krabvloot.

We hebben zowel de volledig roestvrijstalen 32"x11" 3-ingang als de nieuwe 36"x12" 4-ingang compleet met gewichten en zink.
Veel van mijn Dory-vrienden in Pacific City vissen met deze vallen, net als ik. Ik kon van 5 vallen naar slechts twee gaan. Ze vangen gewoon krab!

#7 Ā·
De 32" met de gewichtsbalken en zink is ongeveer 32 lbs. De 36" is slechts 3 lbs zwaarder met 35 lbs, wat geweldig is voor een volledig roestvrijstalen pot. Het Trilogy-model dat met het roze web wordt beschreven, is oersterk, maar ik verkoos de traditionele met geaarde draadopeningen te verkopen. Ik heb veel tijd besteed aan het onderzoeken van deze potten en de volledige retailprijs betaald, net als iedereen, alleen om dat te doen. Ik was niet teleurgesteld en super blij met de investering.

#8 Ā·
Alles roestvrij staal zoals dat, en met de zinks, zal zeker helpen bij het krabben. Ik heb in het verleden gelezen en wat ervaring gehad met potten waarvan de plastic coating losliet en niet erg goed werkte. Het lijkt erop dat krabben ook gevoelig zijn voor elektrolyse. Geen slechte prijs voor zoveel roestvrij staal.

#9 Ā·
Eigenlijk is het enige negatieve dat ik over de potten kan zeggen, en dit zou voor de meeste merken potten het geval kunnen zijn. Sommige krabben kruipen onder de tunnels door... erg moeilijk om ze eruit te krijgen zonder de krab te verwonden. Na mijn eerste keer vissen met de potten, nam ik de tijd om wat #60 nettouw van het tunnelframe naar het gaas eronder te rijgen, waardoor de krabben niet onderdoor konden kruipen. Helpt behoorlijk veel.

#16 Ā·
Een maat probeerde 2 van de 4 tunnels op een inweektijd van 4 uur en ze zaten helemaal vol.

Ik probeerde er een op een korte inweektijd en hij ving 2/1 meer vis dan mijn ā€œgoedeā€ potten.

Ik neem contact met je op, Bob.

#19 Ā·
Een maat probeerde 2 van de 4 tunnels op een inweektijd van 4 uur en ze zaten absoluut vol.

Ik probeerde er een op een korte inweektijd en hij was beter dan mijn "goede" potten 2/1.

Ik neem contact met je op Bob.
Bruce, je hebt absoluut gelijk. Trilogy is beter dan 2/1, wat minder vallen betekent. Wie wil er nou niet 24-36 keepers in ƩƩn keer binnenhalen?

#26 Ā·
Ik haat het dat ik deze post heb gezien. Ik ben vandaag langs geweest en heb een pot van 32" opgehaald na het vissen. Stevig gebouwd en ziet er erg chagrijnig uit. Als het inderdaad mijn goede potten overtreft, kom ik terug voor meer! Bedankt @JJJ, denk ik... 🤣
Graag gedaan en bedankt voor de zaken!

#31 Ā·
Nou, ik ben officieel onder de indruk van deze krabbenvallen! Ik heb er nu 3 keer mee gevist in vergelijking met de EZ Pull, Danielsons en een paar andere soorten vallen. Elke keer hebben ze de meeste krabben gevangen. Het enige minpunt dat ik hierop heb, is dat ze wat extra draad nodig hebben dat rond het einde van de helling geweven is, omdat krabben daar vast komen te zitten. Dat ben ik van plan binnenkort te doen. Ik heb 3 van de 3-deurs vallen en ik ben van plan er meer te halen zodra Newports Ace hardware weer voorraad heeft. Bedankt voor het op voorraad hebben hiervan!

#33 Ā·
Nou, ik ben officieel onder de indruk van deze krabbenpotten! Ik heb er nu 3 keer mee gevist, vergeleken met de EZ Pull, Danielsons en een paar andere soorten potten. Elke keer hebben ze het grootste deel van de krabben gevangen. De enige klacht die ik hierover heb, is dat ze wat extra draad nodig hebben die rond het einde van de helling is geweven, omdat krabben daar vast komen te zitten. Ik ben van plan dat binnenkort te doen. Ik heb 3 van de 3-deurs potten en ik ben van plan er meer te halen zodra Newports Ace hardware hun voorraad weer aanvult. Bedankt voor het op voorraad hebben hiervan! šŸ¦€
Ja... hier ook, maar ik heb de uiteinden en de onderkanten afgesloten om te voorkomen dat de krabben onder de helling vast komen te zitten. Ik heb gewoon wat 80# getwist, geteerd nettouw gebruikt dat ik had liggen.

#39 Ā·
Newport Ace heeft de 32" & 36" Trilogy potten op voorraad! Wat een perfect X-MAS cadeau!! Wat dacht je van een visveld 30" ronde val met touw/boei voor $99,99! We hebben ook een nieuwe muur van YETI-koelers met speciale prijzen die ik niet kan adverteren :whistle:.

Attachments

#40 Ā·
Newport Ace heeft de 32" & 36" Trilogy potten op voorraad! Wat een perfect X-MAS cadeau!! Wat dacht je van een visveld 30" ronde val met touw/boei voor $99,99! We hebben ook een nieuwe muur van YETI-koelers met speciale prijzen die ik niet kan adverteren :whistle:.
Benieuwd hoeveel touw er bij de 99 dollar visveld deal zit? Is dit ook een uitverkoop en zo ja, wanneer eindigt deze? Of is dat de dagelijkse prijs? BEDANKT