IFish Fishing Forum banner

2025 Officiële tonijndraad Newport/Depoe Bay

4 reading
70K views 562 replies 102 participants last post by  morganclayton84  
#1 ·
Welnu, iemand moet het doen :ROFLMAO: En te oordelen naar de hoeveelheid tonijn die ik gisteren in de haven van Newport zag, is het tijd om hiermee te beginnen. Met mijn kleine boot en mijn ervaringsniveau zal ik hier waarschijnlijk niet veel aan toevoegen. Dus laten we gaan jongens en meisjes!

#6 ·
Zeker, er zijn vandaag wat koelers gevuld?????

Echte info zou geweldig zijn, maar zo niet, kan iemand iets verzinnen.
Bedankt
Temp break heeft al meer dan een week geen foto meer geplaatst die de helft waard is, en Ifish-rapporten uit Newport zijn schaars. Ik denk dat we het moeten doen met Roggie die tegen zichzelf praat.

#8 ·
Ik denk eerlijk gezegd dat velen van jullie veel tonijn missen. Ik weet dat sinds ik met deze tonijn-dingen ben begonnen, velen van jullie veel verder naar het westen zitten dan waar ik vis, en ik vang tonijn. Ik twijfel er niet aan dat velen van ons in kleinere boten echt goede tonijntrips kunnen hebben. Ik weet nog steeds dat velen van jullie de echte tonijn-goeroes zijn en ik ben dol op jullie inzichten!

#14 ·
Satfish heeft een redelijk zicht en ik heb het de afgelopen twee weken mentaal gevolgd.

De temperatuur is geweldig, zelfs bij de Corners 45/125.

Chloro is het best op de 125-lijn en een beetje ten westen. Vanaf 44.33 en ten zuiden ziet het er goed uit.

De beste gok op dit moment, voor zover ik kan zien, is nog steeds een beetje ten zuiden van Newport.

#21 ·
We visten zaterdag 26/7 in het gebied ten zuidwesten van Hydrate Ridge (317 spot) in en rond 44°43.363'N / 125°15.793'W. We arriveerden om 7:30 uur en hadden er 25 aan boord om 10:45 uur.

De toppers waren Mexican Flag en roze. De kwaliteit was goed met een paar dikke vissen ertussen.

De watertemperatuur bij aankomst was iets meer dan 60 graden. Ik denk dat we de vissen met minstens een paar mijl voorbij zijn gegaan. Sonar toonde veel vissen in de bovenste 20 voet van de waterkolom. We lieten vissen achter toen we meer hadden dan ons doel.

Ga ze halen!

Blake

#22 ·
We hebben gevist op zaterdag 26/7 in het gebied ten zuidwesten van Hydrate Ridge (317 spot) in en rond 44°43.363'N / 125°15.793'W. We arriveerden om 7:30 uur en hadden er om 10:45 uur 25 aan boord.

De beste presteerders waren Mexican Flag en roze. De kwaliteit was goed met een paar varkens in de mix.

De watertemperatuur bij aankomst was iets meer dan 60 graden. Ik denk dat we de vissen met minstens een paar mijl zijn voorbijgegaan. Sonar toonde veel vissen in de bovenste 20 voet van de waterkolom. We lieten vissen achter toen we meer hadden dan ons doel.

Ga ze halen!

Blake
Ik was van plan om 44.47 124.04 te doen, dus dit is precies wat ik aan het berekenen was. We zouden een geweldige dag moeten hebben! Bedankt voor het rapport! Leuk om te zien dat mijn brein op schema ligt met de tuners!

#23 · (Edited)
We vonden gisteren een constante aanbeet op 22 over 8. Uiteindelijk hadden we er ongeveer 30. We riepen het via de radio toen de aanbeet weer aantrok, en natuurlijk stierf de aanbeet toen er iemand opdook. Het was 58 graden toen we begonnen en eindigden op 63,5. Het warme water schoof naar 124,40 toen we teruggingen. Veel leven net voorbij 124,40 als je naar buiten gaat.
Veel succes allemaal!!!

#24 ·
Een dag te laat met het verslag, maar ik ben vissen en de boot aan het schoonmaken geweest. Zaterdag in het 38 over 06 gebied gevist en 27 tonijn gevangen. Had er zeker meer kunnen vangen, maar voor ons tweeën was dat genoeg vis om schoon te maken en we hadden geen ijs meer. We bleven gewoon rondjes draaien over een gebied van een halve mijl en zijn er nooit weggegaan en hebben consequent vis gevangen. Veel dubbels en triples en zelfs een quad, dat was een rodeo voor twee personen. Consequent vis omhoog getrokken met ijzer, ook na de haak en altijd één vis aan de haak laten hangen. Leuk om ze te zien dartelen onder de andere vissen die we hadden hangen. Echt een leuke dag op het water met 61 graden water toen we begonnen en 64 toen we vertrokken.

#26 ·
Uiteindelijk zijn we naar de 317 plek gerend in plaats van ons oorspronkelijke plan om naar het zuiden te rennen. We zijn bij de 40/00 ingesprongen en hebben meteen een triple gevangen. Twee daarvan geland, daarna nog een paar meer gevangen en nog een paar verloren. Om 9 uur werd het ongeveer anderhalf uur stil. We gingen naar de 40/10 of zo. De vissen kwamen in vlagen met gaten tussen de actie, maar we eindigden met 23. We hebben van alles wat gevangen. Mexican flag clones, cedar plugs, roze clone, en twee op jigs gevangen door ze gewoon te gooien terwijl we bezig waren met vissen op het dek. De oceaan was geweldig!!! Gestopt met vissen om 3 uur.

#28 ·
Veel boten vandaag. Ik stak de 125 over rond 44.33, ging tot 125.11 en dan noordwaarts naar 44.42 en terug. Krabben. Singles, weinig doubles. De helft kwam van trollen door kleine groepen oppervlaktevoeders. Eén vis van veel cirkel terug pogingen. Water tot 67 graden in tot 42/50 bij binnenkomst. Zuchini, rood/wit en ceder plug allemaal geproduceerd. 18 in de doos toen we het om 3:00 uur stopzetten

#29 ·
Veel boten vandaag. Ik stak de 125 over rond 44.33, ging tot 125.11 uit, daarna noordwaarts naar 44.42 en weer terug. Slecht vissen. Enkelingen, weinig dubbels. De helft kwam van trollen door kleine groepen oppervlaktevoeders. Eén vis van veel cirkel terug pogingen. Ze leken te vallen en te verdwijnen. Water tot 67 graden tot 42/50 bij binnenkomst. Zuchini, rood/wit en ceder plug allemaal geproduceerd. 18 in de doos toen we het om 3:00 uur stopzetten.
Had tot 46/10 moeten komen. We hebben het redelijk goed gedaan. Ik snap de feeders wel. Kon maar af en toe een enkele converteren na eroverheen te zijn gegaan.

#30 ·
Image

Image

Best tevreden met onze dag. Twee rookies, 6 lijnen, 25 vissen en zelfs een 5-weg-hook-up en 3 van de 5 geland. Het kostte ons even om ons systeem te vinden, maar toen we eenmaal begonnen met het kantelen van de boot, zijn we geen enkele vis meer kwijtgeraakt. 4 verloren door hectische gaff-pogingen. Ik kan niet wachten om de boot af te stellen met een volledige bemanning. Het wordt een geweldig seizoen. Dit is er een voor het verhalenboek voor ons. We voelden ons voldaan.

#31 ·
We slaagden erin om 17 ten westen van Hydrate/317/1902 tot 125.20 ten westen te slijpen. Had waarschijnlijk binnen de 125-lijn moeten blijven en de wekker van 3 uur 's ochtends moeten negeren. Het klinkt alsof de aanbeet later in de middag toenam tussen Hydrate en Nelsons. Vissen waren redelijk, maar zagen geen visbare jumpers, dus de meeste vissen werden gevangen door te trollen met blauw/groene swimbaits en groen/gele cedar plugs op de handlijnen. Ongelooflijk aantal walvissen daarbuiten, waaronder enkele reuzen.