Of zo droomde ik vannacht. De snelwegen waren allemaal in de war, bruggen ingestort, totale chaos. Ik zat in mijn werkvrachtwagen op I 205, op het punt de Tualatin over te steken naar het noorden, toen het gebeurde.
Als het gebeurt, heb je het hier gehoord, ik ben paragnost!
--
Meer serieus, het zette me aan het denken.
Heb je voorzieningen in gedachten voor het geval dat?
Ik houd misschien wat meer water in de vrachtwagen, en vaker een zijwapen bij me.
Ik heb een schattig klein off-grid zonne-energiesysteem dat ik heb gebouwd door YT-video's te bekijken. Geen benzinegenerator nodig. Draait verlichting, computers, diepvriezers - en airconditioners op de hete dagen. Niet genoeg zon om mee te verwarmen, maar er is hout. Diepvriezers zijn vol.
Ik denk dat mijn grootste probleem zou zijn als ik 25 mijl van huis zou moeten lopen, inclusief rivieroversteken, terwijl de zombies buiten zijn.
Als het gebeurt, heb je het hier gehoord, ik ben paragnost!
--
Meer serieus, het zette me aan het denken.
Heb je voorzieningen in gedachten voor het geval dat?
Ik houd misschien wat meer water in de vrachtwagen, en vaker een zijwapen bij me.
Ik heb een schattig klein off-grid zonne-energiesysteem dat ik heb gebouwd door YT-video's te bekijken. Geen benzinegenerator nodig. Draait verlichting, computers, diepvriezers - en airconditioners op de hete dagen. Niet genoeg zon om mee te verwarmen, maar er is hout. Diepvriezers zijn vol.
Ik denk dat mijn grootste probleem zou zijn als ik 25 mijl van huis zou moeten lopen, inclusief rivieroversteken, terwijl de zombies buiten zijn.