Wat kan ik voor modellen uit 2018-24 verwachten qua brandstofverbruik, met of zonder aanhanger van 6k? Beste merk, modellen?
Met benzine hoef je ook niet met DEF te dealen. Ik was helemaal diesel tot voor kort. Nu ga ik benzine voor slepen onder de 12000 lbs.Benzinemotoren hebben meer problemen met de bergen. Anders is 6000 lbs niet veel. Het hangt ook af van de versnelling.
Tenzij je veel wilt slepen, zou ik een benzinemotor kopen. Opmerking: ik heb sinds 2006 een diesel. Veel van de 18-24 diesels hebben nog steeds problemen met het brandstofinjectiesysteem. Dat zou niet erg zijn als het niet zou leiden tot een complete motorvervanging.
Afgezien van toeters en bellen, is er niet veel voordeel voor 18's in vergelijking met oudere modellen, ervan uitgaande dat ze in goede staat verkeren.
In ieder geval ben ik het eens met 9-11 voor benzine voor slepen, en 14-16 voor diesel en slepen. Voor snelwegrijden zonder lading denk ik dat een redelijke schatting 15-16 is voor benzine en 3-4 mpg meer voor een diesel.
Als je maar 6000 gaat slepen, zou ik ook een 1/2 ton overwegen als dat het echte gewicht is. Je krijgt meer comfort en een betere MPG.
Als je die grond van 15-25K aan de kust vindt, moet je er 2 kopen! lol2024 Duramax 3500 dually. Nog aan het inrijden, maar de kilometerstand op de snelweg is 16-17 als ik de snelheid op 65 mph houd (aerodynamica van een baksteen). Het vervoeren van een camper van 2500# = 12 mpg. Het vervoeren van een camper van 2500# van de omgeving van Portland naar Newport en het slepen van een boot van ongeveer 9000# = 9-10 mpg.
Ik had de kracht en het laadvermogen nodig om de camper te trekken + te vervoeren. Als ik maar 6k pond zou slepen, zou ik me houden aan een stevige 1/2 ton of een benzine 3/4 ton, en de $15-25.000 dollar die ik bespaarde, uitgeven aan een stuk grond aan de kust.
Ik ben het hiermee eens. Afhankelijk van de gereden kilometers ook. Ik heb ook dezelfde camper en een 2019 Duramax 2500. Met het trekken van de boot met de camper, krijg ik ongeveer 12,5-13 mpg. Omdat deze truck alleen wordt gebruikt voor de camper en/of boot, had ik een benzine-uitvoering moeten nemen. Heb slechts 34k mijl, omdat ik een auto rijd voor dagelijks gebruik, zodat ik in de stad kan parkeren. Kan veel benzine kopen voor de extra kosten van de diesel. Ik zie niet veel verschil in onderhoudskosten, misschien $30 per olieverversing voor de extra olie.Ik heb een 2024 Chevy Silverado 3500. Slide-in camper, trek een boot van 4000 pond. 6.6 benzinemotor.
Veel vermogen, 18 mpg leeg op de snelweg, 13-14 rondrijden in de stad leeg. 9-10 met mijn spullen. Diesel zou me $10.000 meer hebben gekost en brandstofkosten .20-$1 meer per gallon, afhankelijk van het seizoen. Plus, hoger onderhoud en DEF. Geen spijt van de benzinemotor.
Had je gemerkt dat dit bericht een jaar oud was?2022 Ram 3500 21 en iets snelweg. 19 rond de stad
Slepen 27 Grady White ongeveer 15/16
Met gas yoBenzinemotoren hebben meer problemen met de bergen. Anders is 6000 lbs niet veel. Het hangt ook af van de versnelling.
Tenzij je veel wilt slepen, zou ik een benzinemotor kopen. Opmerking: ik heb sinds 2006 een diesel. Veel van de 18-24 diesels hebben nog steeds problemen met het brandstofinjectiesysteem. Dat zou niet erg zijn als het niet zou leiden tot een complete motorvervanging.
Afgezien van toeters en bellen, is er niet veel voordeel voor 18's in vergelijking met oudere modellen, ervan uitgaande dat ze in goede staat verkeren.
In ieder geval ben ik het eens met 9-11 voor benzine voor slepen, en 14-16 voor diesel en slepen. Voor snelwegrijden zonder lading denk ik dat een redelijke schatting 15-16 is voor benzine en 3-4 mpg meer voor een diesel.
Als je maar 6000 gaat slepen, zou ik ook een 1/2 ton overwegen als dat het werkelijke gewicht is. Je krijgt meer comfort en een betere MPG.
ā¦..en geen DEF!2004-05-06 vroege 07 dodge met 5.9 diesel met hogere kilometerstand zou op je zoeklijst moeten staan
Laten we het dan noemen zoals het is, en niet simplistisch en onnauwkeurig zijn.Het is niet het volhouden. Het zijn de problemen met het systeem die de meeste fabrikanten lijken te hebben.
Die 2005 is in de sweet spot voor GM-betrouwbaarheid. Niet de beste LBZ Duramax, maar de LLY in de jouwe is bijna net zo duurzaam. Je **** niets nieuws kopen dat zo betrouwbaar zal zijn, en nieuw zal je waarschijnlijk ergens achterlaten of strompelend. Als je besluit te verkopen, post het hier alsjeblieft, ik ben misschien geĆÆnteresseerd.....Ik heb af en toe een nieuwe truck door mijn hoofd laten gaan. Niet omdat wat ik heb vlekkeloos is geweest in motor en aandrijflijn, simpelweg vanwege mogelijke toekomstige kosten die volgens mensen onvermijdelijk zijn. Ergens gestrand raken is iets om indien mogelijk te vermijden. '05 Duramax, 155.000 mijl, onberispelijk onderhouden al die mijlen. Lucas brandstofbehandeling bij elke tankbeurt. Transmissievloeistof/filterwissels volgens een schema van 25.000 mijl. Waar maak je je zorgen over, toch? Ik doe dat gewoon. Wat ik niet leuk vind aan de nieuwe trucks zijn de korte bedden en het kopen van een heleboel standaard snuisterijen die me niets betekenen. Wat te doen???
Ik heb de 3.0 Diesel. Verbruik ongeveer 1 gallon DEF per 1.000 mijl.Hoeveel DEF verbruiken moderne vrachtwagens? Lijkt erg veel. Mijn vrouw heeft een X5 met diesel uit 2011 en laat deze bij olieverversingen bijvullen, elke 7.000 mijl. Geen bijvulling bij tankstops. Klopt hier iets nietā¦.