IFish Fishing Forum banner

Łowienie w wylęgarni na rzece Sandy?

17K views 38 replies 20 participants last post by  Finsalong  
#1 ·
Jestem więc bardzo początkujący w łowieniu łososi/pstrągów stalowych. Uczyłem się podstaw na Alsea przez ostatnie kilka miesięcy. Planuję wybrać się na Sandy z Salem na łowienie z brzegu pstrągów stalowych. Moje pytanie brzmi: czy wszystkie systemy rzeczne są w zasadzie takie same? Zacząć w wylęgarni i zobaczyć poziom wody, aby dowiedzieć się, jak daleko w dół łowić (niska woda łowić nisko, wysoka woda łowić wysoko)? Lub wszelkie wskazówki dotyczące Sandy również byłyby mile widziane. Z góry dziękuję!

#2 ·
Jestem bardzo początkujący w łowieniu łososi/pstrągów tęczowych. Uczyłem się na Alsea przez ostatnie kilka miesięcy. Planuję wybrać się na Sandy z Salem na łowienie z brzegu pstrągów tęczowych. Moje pytanie brzmi: czy wszystkie systemy rzeczne są zasadniczo takie same? Zaczynać w wylęgarni i sprawdzać poziom wody, aby dowiedzieć się, jak daleko w dół łowić (niska woda łowić nisko, wysoka woda łowić wysoko)? Lub wszelkie wskazówki dotyczące Sandy również byłyby mile widziane. Z góry dziękuję!