IFish Fishing Forum banner

Vissen in de kwekerij aan de Sandy River?

1 reading
17K views 38 replies 20 participants last post by  Finsalong  
#1 ·
Dus ik ben heel nieuw met zalm/steelhead vissen. Heb de afgelopen maanden de kneepjes van het vak geleerd op de Alsea. Ben van plan om vanuit Salem naar de Sandy te gaan voor wat steelhead oevervissen. Mijn vraag is: zijn alle riviersystemen in principe hetzelfde? Begin bij de kwekerij en bekijk het waterpeil om erachter te komen hoe ver je naar beneden moet vissen (laag water vis laag, hoog water vis hoog)? Of tips over de Sandy zouden ook worden gewaardeerd. Bedankt op voorhand!

#2 ·
Dus ik ben heel nieuw met zalm/steelhead vissen. Ik heb de afgelopen maanden de kneepjes van het vak geleerd op de Alsea. Ik ben van plan om van Salem naar de Sandy te gaan voor wat steelhead oevervissen. Mijn vraag is: zijn alle riviersystemen in principe hetzelfde? Begin bij de hatchery en bekijk het waterpeil om te bepalen hoe ver je naar beneden moet vissen (laag water vis laag, hoog water vis hoog)? Of tips over de Sandy zouden ook welkom zijn. Alvast bedankt!