Hé baas, bedankt voor het plaatsen van deze thread. Toen ik hier voor het eerst kwam wonen, werd ik begroet met veel gesloten lippen en kreeg ik gewoon te horen dat ik het water moest vinden en alles op ze moest gooien, en dan zou je er uiteindelijk wel een krijgen, lol.
Ik heb nooit een goede 'honey hole' gevonden om mijn eigen te noemen, maar ik heb wel een paar steelhead gevangen. Ik was een verpleegkundestudent, dus tijd was niet aan mijn kant. Ik ben na school weggegaan en ben net weer hierheen gekomen en kan niet wachten om mijn lijnen nat te maken.
Ik ben opgegroeid in AZ, dus bas en meerval was alles wat ik kende. Sommige meren op grote hoogte hadden behoorlijke forel, 8 tot 10 inch. Maar de forel hier is een heel ander verhaal. Zulke goede gevechten, en dan de riviervissen, oh man, ik zeg het je.
De eerste keer dat je een steelhead haakt en het weet, oh man!
Ik ga nu morgen weg. Ga de Sandy bekijken.
Ik heb veel in de Clack en de Wilson gevist. In de Clack zag ik altijd wel een paar rollen bij McIver.
De Wilson, als je een dag hebt en de lange rit **** maken, is het de moeite waard. Zo mooi en gewoon een geweldige dag op het water alles.
Veel succes, en als je ooit iemand wilt om mee te kletsen en wat te verkennen, laat het me dan weten. Ik ken de plekken misschien niet, maar ik ben bereid om eropuit te gaan en ze te vinden.