IFish Fishing Forum banner
41 - 60 of 84 Posts
Czuję, że ta część budowy jest jak konstrukcja domu, wygląda na duże postępy i jest ekscytująca ze wszystkimi dużymi zmianami, ale setki stóp spawów do wykonania, okablowanie i reszta będą wolniejszą częścią. Mam nadzieję, że do przyszłego lata ruszy o własnych siłach. Żona wykazywała zrozumienie przez ostatnie kilka tygodni, gdy znikałem w każdej wolnej chwili, ale ta cierpliwość może się skończyć. Haha
Masz rację. Na forum budowniczych Tolmana popularnym żartem, gdy budowniczy kończy kadłub i stawia go pionowo, jest "Gratulacje, 50% zrobione i tylko 90% do zrobienia". Ciesz się budową, satysfakcja jest bezcenna, a podróż wspaniała.
 
Discussion starter · #43 ·
Jestem w gorączkowym okresie mojego harmonogramu z kilkoma dodatkowymi dniami kredytowymi i nie zrobiłem zbyt dużych postępów. Jedna strona jest gotowa, ale ciasny warsztat utrudnia teraz robienie zdjęć. Oto kilka, które zrobiłem, chociaż AR są świetne.
 

Attachments

Byłem w gorączkowym okresie mojego harmonogramu z kilkoma dodatkowymi dniami kredytowymi i nie zrobiłem zbyt dużych postępów. Jedna strona jest gotowa, ale ciasny warsztat utrudnia teraz robienie zdjęć. Oto kilka, które zrobiłem, chociaż ar są wspaniałe.
Nie żartujesz, że jest ciasno! Dobra robota!
 
Discussion starter · #45 ·
Szukam kilku zdjęć drzwi bocznych i drzwi pawęży, jeśli możecie jakieś zdobyć. Szukam sposobu, jak włączyć je do mojej obecnej konstrukcji bez poświęcania wytrzymałości.
 
Discussion starter · #47 ·
Mam drzwi i ramę pawęży z łodzi Almar klienta, które usunąłem, ponieważ on ich nie chciał. Są twoje, jeśli chcesz. Nawet jeśli nie pasują do tego, czego chcesz, mogą dać ci wyobrażenie o tym, co jest potrzebne do oprawienia drzwi.
Tak, na pewno je wezmę. Gdzie się znajdujesz? Zapłaciłbym nawet za wysyłkę, jeśli tak byłoby łatwiej.
 
Tak, na pewno wezmę. Gdzie się znajdujesz? Zapłaciłbym nawet za wysyłkę, jeśli tak byłoby łatwiej.
St. Helens Oregon. Było w warsztacie przez większość roku, odkąd je wyciąłem. Myślałem, że może je wykorzystam, ale jeszcze nie znalazłem dla niego zastosowania. Daj mi znać, jeśli chcesz po to przyjść, od czasu do czasu podróżuję między Portland a Ilwaco, ale niezbyt często.
 
Mam drzwi i ramę pawęży z łodzi Almar klienta, które usunąłem, ponieważ on ich nie chciał. Są twoje, jeśli chcesz. Nawet jeśli nie pasują do tego, czego chcesz, mogą dać ci pojęcie o tym, co jest potrzebne do oprawienia drzwi.
Chcę pochwalić Quiet Riot. Jest on osobą, którą ifish powinien być i nadal powinien być.
 
Discussion starter · #50 ·
St. Helens, Oregon. Było w warsztacie przez większość roku, odkąd je wyciąłem. Myślałem, że mogę go użyć, ale jeszcze nie znalazłem dla niego zastosowania. Po prostu daj mi znać, jeśli chcesz po to przyjść, od czasu do czasu podróżuję między Portland a Ilwaco, ale niezbyt często.
Bardzo dziękuję. Chciałbym to mieć, ale może minąć miesiąc lub dwa, zanim tam dotrę. Planuję iść na wystawę łodzi Pdx, więc może wtedy, jeśli to zadziała.
 
  • Like
Reactions: Quiet Riot
Prawdopodobnie głupie pytanie, ale czy Twój zestaw zawierał instrukcję budowy lub instrukcje, czy też musisz samemu wymyślić całą logistykę i kolejność operacji?
Uwielbiam oglądać Twoje postępy.
 
Discussion starter · #55 ·
Prawdopodobnie głupie pytanie, ale czy Twój zestaw zawierał instrukcję budowy lub instrukcje, czy też musisz sam wymyślić całą logistykę i kolejność operacji?
Uwielbiam oglądać Twoje postępy.
Zawierał instrukcje, w pewnym sensie. Są one niejasne, ale wystarczające, aby zacząć. Najbardziej pomocne są zdjęcia sekwencji budowy.
 
Discussion starter · #56 ·
Miały być mieszane, ale dostawca aluminium miał tylko dłuższe arkusze w 5086, więc całe dno i boki są teraz 5086. Colin z CJM był wspaniały w kontaktach, tak naprawdę zrobił boki i dno z jednego arkusza zamiast dwóch, więc zaoszczędziło mi to 4 spoin czołowych, aby zrobić pełny bok i dno. Dla mnie posiadanie ich w jednym kawałku było warte dodatkowe 500 dolarów za różnicę w materiale.
 
Mieli być mieszanką, ale dostawca aluminium miał tylko dłuższe arkusze w 5086, więc całe dno i bok są teraz 5086. Colin z CJM był wspaniały w obsłudze, tak naprawdę zrobił boki i dno z jednego arkusza zamiast dwóch, więc zaoszczędziło mi to 4 spoin czołowych, aby zrobić pełny bok i dno. Dla mnie posiadanie ich na solidnym kawałku było warte dodatkowe 500 dolarów za różnicę w materiale.
5086, choć jest droższy, jest mocniejszy. Miło, że to pojedynczy arkusz dna… jeszcze większa wytrzymałość.

Dobra robota nad projektem. Dobra dbałość o szczegóły!
 
Discussion starter · #59 ·
Ja również mam łódź Specmar, która jest teraz cięta, również w podobnym rozmiarze, tylko trochę większa, 28'x10'. Czy byłbyś skłonny pozwolić mi pomóc, jeśli będzie to potrzebne?
Wysłałem Ci moje dane kontaktowe w wiadomości prywatnej.
 
  • Like
Reactions: elkhunter12
41 - 60 of 84 Posts