IFish Fishing Forum banner

Cape Disappointment vragen

5.6K views 25 replies 17 participants last post by  Big Game Fishing  
#1 ·
Mijn vrouw heeft besloten dat we meer moeten gaan kamperen. Zelfs niet de beschaafde KOA-scene, maar eerlijk kamperen in een tent en koken boven een kampvuur. Ze heeft besloten dat CD onze eerste bestemming moet zijn, om geen andere reden dan dat ze er als kind door haar vader naartoe is gebracht. Mijn enige zorg op dit moment is het vissen. Ik realiseer me dat ik op zee kan surfen of in de baai kan werken voor wat daar rondzwerft. Ik kan beide dekken. Ik hoor dat de zalm in juli/augustus te vinden is, begrepen. Ik hoop in juli of augustus te gaan, gewoon om aan de hitte te ontsnappen. Maar ik heb de plek nog nooit eerder gezien.

Waar moet ik beginnen? Ik zou vlees voor de oceaan kant en lepels aan de zoetwater kant nemen, maar dat is maar een gok.

#4 ·
#5 ·
Als je in augustus gaat, is het zalmvissen voor de N. Jetty in het park erg leuk en zeer productief. Werp gewoon spinners nummer 5 op een typische steelhead hengel. Gemakkelijk vissen, het enige moeilijke deel is het beklimmen van de rotsblokken van de pier.
Ik heb een heleboel #5 tot en met #7 uit mijn tijd dat ik in het Midwesten op muskus en snoek jaagde, en dat is inderdaad zeer goede info. Bedankt.

#6 ·
Je **** aan beide kanten van de steiger vissen op surfbaars, bot en tomcod. Eenvoudig aasrig met clams necks, mosselen of paalwormen. Kan erg leuk zijn.

Cape Disappointment is een van de favoriete campings van onze familie. Neem fietsen mee en maak een paar van de korte wandelingen. Bekijk de vuurtoren en de Fort Canby-batterij.

#9 ·
Als je in augustus/september op een boot uit OR of WA zou kunnen stappen, zou dat je beste kans zijn op succes met zalm. Kamperen is daar de hele zomer druk, dus onderzoek data en tijden om van tevoren te kunnen reserveren, anders ben je misschien de Sjaak. Er zijn nog maar weinig campings waar je eerst komt, eerst maalt. Vergeet niet het International Kite Festival in Long Beach in de 3e volle week van augustus, de drukste tijd.

• Like
Reactions: Fire Steel and Fish
#19 ·
Als je in augustus/september op een boot uit OR of WA zou kunnen stappen, zou dat je beste kans zijn op succes met zalm. Kamperen is daar de hele zomer druk, dus onderzoek data en tijden om van tevoren te kunnen reserveren, anders ben je misschien de pineut. Er zijn nog maar weinig campings waar je als eerste **** komen en als eerste bediend wordt. Vergeet niet het International Kite Festival in Long Beach in de 3e volle week van augustus, de drukste tijd.
Ik heb een soort van levenslang evenwichtsprobleem en ik kan niet goed tegen boten. Medicijnen tegen reisziekte werken maar tot op zekere hoogte, en zelfs de niet-drowsy maken me slaperig. Dan is er nog het gedeelte over het achterlaten van mijn vrouw voor de helft van de reis, wat me een... onverstandig idee lijkt.

#12 · (Edited)
Er zijn campings op de Thousand Trails-faciliteit in Seaview Wa. Niet helemaal een 5-sterrenresort, maar dicht bij het strand om te zeevissen. De meeste campings staan los van het RV Park. Eagles Nest in Ilwaco heeft ook kampeerplaatsen en een mooier zwembad. Beide hebben visreinigingsfaciliteiten. In het verleden heb ik goed gevist op de noordelijke pier met een haring onder een dobber, maar ik ben te oud geworden om nog op de rotsblokken te klauteren.

#17 ·
CD en Grayland Beach State Park zijn twee favoriete kampeerparken.
Overweeg een yurt te huren als je meer comfort wilt dan een tent.
Denk er ook aan om er te zijn tijdens het seizoen voor het razer clammen voor een extra bonus.
We hebben net een Kodiak-tent gekocht die meer kostte dan mijn eerste auto... maar die auto had 3 wielen op de schroothoop. Het is een erg mooie tent. Vrouw stond op de hele ervaring, ik had gewoon een KOA-hut gehuurd.

#18 ·
Als je de N Jetty zalmding doet, neem dan een zalmnet met lange steel. De laatste paar keer dat ik ben geweest, heb ik mijn 4' handvatnet meegenomen. Het was moeilijk om de vis te netten, maar het was te doen.
Ik heb ook mensen daar krabben zien vangen met die werpbare krabbenvallen.
Ik heb een oud aluminium net waar ik een houten bezemsteel aan heb bevestigd. Een visvriend in IL vroeg me: "Hoe ga je een 48" muskie daarin krijgen?" en ik zei hem: laat me de muskie zien. Dat heeft hij nooit gedaan.

#23 ·
Nou, we gaan volgend weekend, zo blijkt. Het weekend na Memorial Day was er veel beschikbaarheid toen ik het boekte. Vlees-rig voor de pier, begrepen. Hoe zwaar is een rig? Ik heb een 10' Cabela's King Cat, is dat overdreven?

#26 ·
De steiger zal helemaal niet open zijn voor het vissen op zalm, in de rivier of in de oceaan. De beste gok is om de steiger te bewerken voor rotsvis en baars. Een rit naar het zuiden naar Fort Stevens dat weekend geeft je goede getijden om halverwege de ochtend naar kokkels te zoeken, ik denk niet dat Long Beach open zal zijn om te kokkels. Coffenbury Lake heeft periodiek forel gekregen.

Er is veel te ontdekken rond Cape D. 2 vuurtorens, Lewis and Clark Interpretive Center, Waikiki Beach, en dan raad ik aan om de Ilwaco Marina te bezoeken voor hun zaterdagmarkt en gewoon de algemene sfeer daar. Neem een ​​drankje en een hapje in de Waterline pub en verwonder je over de boten voor de Ilwaco Tuna Club.