Byłem w pewnym stopniu zaangażowany w to od czasu nagłego zamknięcia, które było spowodowane szybszym pogorszeniem stanu niż przewidywała profesjonalna grupa inżynierów. Projekt wymiany przeszedł przez konsultacje społeczne, a pracownicy Parków przyznali, że są zobowiązani do zastąpienia go innym pomostem wędkarskim. Kolejne projekty zostały zawężone do dwóch, z których oba miały długi pomost do krawędzi głębokiej wody, z których jeden kończył się czymś, co opiszę jako głowicę młotkową, a drugi zakrętem 90 stopni w prawo, a następnie równolegle do głębokiej wody, zapewniając maksymalną przestrzeń na poręcze, aby przygotować łowienie ryb, zasadniczo tak jak obecna konstrukcja. Następnie Parki wystąpiły o pozwolenia na wykonanie prac geotechnicznych w celu ustalenia, co plaża może udźwignąć. Pozwolenia te zostały zatwierdzone, a prace inżynieryjne zakończone. Ostatnio słyszałem, że Parki prowadzą więcej prac projektowych. Chyba muszę skontaktować się z pracownikami, aby uzyskać najnowsze informacje i upewnić się, że interesy lokalnych wędkarzy są zaspokojone. Następnie pojawi się kwestia uzyskania pozwolenia od Korpusu Inżynierów, a następnie próba uzyskania finansowania. Komentarz redakcyjny: To doskonały przykład tego, dlaczego każdy rodzaj projektu morskiego musi zostać rozpoczęty z dużym wyprzedzeniem w stosunku do momentu, w którym konstrukcja zostanie uznana za niebezpieczną i odmówi się dostępu - zwłaszcza gdy została zbudowana z pieniędzy z dotacji stanowych jako pomost wędkarski.