IFish Fishing Forum banner
21 - 40 of 922 Posts
Ik dacht dat de opbrengst beter was dan 25%, maar dat is nog steeds veel beter dan een hert of een eland.

Hier is een timingvraag: verschijnen heilbotten in maatklassen? Verschijnen bijvoorbeeld grotere heilbotten vroeg?

We krijgen er maar 6, wat is de beste tijd om op grotere vissen te vissen? Of is het gewoon een gok?

P
'Ik ben een goedkope SOB, ik dacht aan brandstofkosten.

P
Het is de moeite waard om niet te hoeven babysitten. Neem contact met me op en ik zal met je praten over grote heilbot, omdat ik je om de een of andere reden geen privébericht kan sturen.

Bedankt voor de info Randy….. Ik vind deze kar wel vreemd…. We hebben een 55” van
The lighthouse en hij woog 39 lbs. Ik ben niet zo slecht in het snijden van vis🤣
Ik denk dat de tabel aangeeft dat schoongemaakt en met kieuwen als schoongemaakt, niet gefileerd?

Het leek erop dat donderdag en vrijdag zouden vissen, nu is het teruggebracht tot alleen donderdag, maar het ziet er fatsoenlijk uit!

Ik houd van meerdaagse weersvensters, omdat ik graag met een trailer op pad ga voor 3-daagse trips. We hebben al heen-en-terug-trips gedaan, maar het kost me echt moeite om één dag te doen. Ik ben dol op de ritten van 10 minuten van de camping naar de hellingbanen en de mogelijkheid om het spelplan te wijzigen als Moeder Natuur andere ideeën heeft. Ik kijk ernaar uit om de oceaan te zien kalmeren en de ventilator uit te schakelen. Ik ben zo dankbaar dat we niet verplicht zijn om op donderdag/vrijdag en zaterdag te vissen (zoals in voorgaande jaren) en 7 dagen per week toegang hebben tot de veiligste weerdagen! 🍀

De windvoorspelling op Windfinder voor donderdag is sinds gisteravond weer toegenomen, en flinke wind woensdag en vrijdag. Ik houd mijn adem niet in…
Als het niet de voorspelling van de dag ervoor is, geloof ik het toch niet 🤣 Maar ik heb hoop 🤣

De boot heeft vandaag eindelijk de proefvaart gehad. Gelukkig maar. Had verschillende problemen met de trailer en de bedrading van de boot na een winter vol werk aan al die dingen. Zou nu klaar moeten zijn.

Kon ik maar meer dan het af en toe voorkomende 2-daagse venster in mei krijgen om te hopen dat de voorspelling op een dag uitkomt dat ik in mei kan gaan. Maar zo zij het dan maar als het juni is als ik de eerste tocht maak.

21 - 40 of 922 Posts